Regulamin

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ewiparty.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.ewiparty.pl jest prowadzony przez firmę:

EWI Ewelina Bień
ul. Zielonka 2
27-570 Iwaniska
NIP :8631594208

3. Adres do korespondencji:

EWI Ewelina Bień
ul. Zielonka 2
27-570 Iwaniska


4. Zakup w sklepie internetowym www.ewiparty.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia będą realizowane w ciągu 48 godzin od otrzymania wpłaty bądź wyboru opcji dostawy za pobraniem.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub częściową realizację złożonego zamówienia, firma EWI zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W razie niemożliwości realizacji zamówienia zobowiązujemy się zwrócić wpłacone pieniądze, bądź za zgodą Klienta zaproponować np. produkt alternatywny.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

6. Firma EWI zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości. Sklep Iskierka zastrzega możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku towaru.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.ewiparty.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

8. Firma EWI wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

IIa. Ceny hurt

1. Wybrane towary są dostępne w cenach hurtowych przy zakupie określonych ilości minimalnych (opis przy danym towarze)

2. Aby zyskać status hurtownika należy zarejestrować się w sklepie www.ewiparty.pl następnie poprosić sms-em administrację sklepu o odblokowanie dostępu 

3. W sytuacji gdy Klient o statusie hurtownika zakupi mniejszą ilość niż wymagana do cen hurtowych, zobowiązuje się do opłacenia zamówienia w cenach detalicznych, nawet wtedy gdy system wyliczy ceny hurt.

III. Zwrot towaru

1. Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

2. W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni.

3. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalnie opakowanie bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce.

4. Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient. Zwrot wysłany za pobraniem nie będzie przyjmowany.

5. Zwrot pieniędzy następuje poprzez przelew na podane przez Klienta konto w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

IV. Formy płatności

Przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

Wpłaty prosimy kierować na dane :

ING BANK ŚLĄSKI

59 1050 1416 1000 0092 7407 5721

EWI Ewelina Bień Zielonka 2 27-570 Iwaniska



W tytule przelewu proszę o podanie nr zamówienia



Za pobraniem


Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

Przelewem online


V. Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przez Klienta przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z tym pracownikiem protokołu reklamacyjnego, stwierdzającego np. uszkodzenia w produkcie.

2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Reklamacje wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Sklep zobowiązuje się zwrócić koszty związane z transportem reklamowanego sprzętu do sklepu..

3. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem nadrukijadalne@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

4. Zwrot kosztów obejmuje wyłącznie kwotę najtańszego sposobu dostawy towaru. Jeżeli klient zażyczył sobie, aby zakupiony towar przesłać droższą opcją (np kurier zamiast listu poleconego), to sprzedawca zwraca koszty najtańszego sposobu dostarczenia towaru.

VI. Bezpieczeństwo

Informujemy, iż dane zawarte na formularzu zamówienia i podane podczas rejestracji są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.