Zwroty i reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje odnośnie zawartej Umowy pod adresem e-mail nadrukijadalne@interia.pl lub w formie pisemnej na adres :

EWI PARTY
os. Na Stoku 50b
25-435 Kielce

Reklamacja powinna zawierać:

  • Imię, nazwisko
  • Adres
  • Adres e-mail kupującego
  • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl